মঙ্গলবার, ১৫ জানুয়ারী, ২০১৩

Lenovo, Yoga serisini Android i?letim sistemi ile geni?letmeyi planl?yor

Sekt?r?n ilk dokunmatik ve d?nebilir ekranl? Windows 8 Ultrabook modeli slogan?yla ge?en y?l IdeaPad Yoga modelini lane eden Lenovo, sonras?nda yeni boyutlar ve i?lemcilerle ?r?n? geni?letmi?ti. 13 in? ekranl? Yoga modelinin ard?ndan 11.6 in? ekranl? Yoga 11 ve Yoga 11S modelleri de firma taraf?ndan tan?t?ld?.

?

Ancak end?stri kaynaklar?ndan gelen bilgilere g?re Lenovo, Yoga serisine bir de Android i?letim sistemli model eklemek istiyor. Android i?letim sistemli Yoga modeli ayr?labilir klavye ile gelecek ve ASUS'un Transformer serisini and?racak.

?

?ki y?l ?nce sekt?re Transformer serisi ile yeni bir bak?? a??s? kazand?ran ASUS, bu anlay??? Windows 8 i?letim sistemine de ta??m??t?. Lenovo da Yoga serisi ile Android pazar?nda yeni bir trendi ba?latmak istiyor.

?

Lenovo'nun farkl? olarak tablet modelinde ARM i?lemcilerin yan?nda Intel i?lemcilere de yer vermek istedi?i belirtiliyor. Ge?en y?l Medfield i?lemcili bir tablet pazara sunmay? planlayan Lenovo; yeni iPad modelleri, b?t?e dostu Android tabletler ve Windows 8 tabletlerin pazara girmesiyle bu plan?n? ertelemi?ti.

?

Lenovo'nun en erken y?l?n yaz aylar?nda Android i?letim sistemli Yoga serisini pazara sunmaya haz?rland??? kaydediliyor. Ancak fiyat konusunda ne t?r bir konumland?rma yapaca?? belli de?il.

?

?ayet Windows 8 tabletler ile ayn? seviyede bir fiyatland?rmaya giderse, Yoga modellerinin pek pazarda tutunma ?ans? olmayabilir.?

?

Source: http://www.donanimhaber.com/Lenovo_Yoga_serisini_Android_isletim_sistemi_ile_genisletmeyi_planliyor-38970.htm

green book some like it hot duke university whale shark whale shark platypus platypus

কোন মন্তব্য নেই:

একটি মন্তব্য পোস্ট করুন